Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2008 00:29 - лица или маски
Автор: dmn Категория: Други   
Прочетен: 926 Коментари: 1 Гласове:
0



Всички се отвръщаваме от лицемерието.Няма човек,който поне веднъж да не се е възмутил от случващото се около него.Двуличието е сред най-омразните неща за мен .За мен то е вид лъжа.Когато усетя лицемерието в държанието на хората ставам краен.Остър може би и груб.Въпреки това аз мога да имам много лица.Мога да съм весел,или тъжен, макар че това рядко бива показано.Мога да съм 1 а след миг вече друг.Но това не е лицемерие.Никога не използвам образите си за да получа облаги , за чужда сметка.За жалост понякога плаша хората с тези рески промени.Когато не са ми свикнали или ме познават от скоро те остават стаписани.Когато някой ме види само в образа често си задава въпроса:      " това момче нормално ли е ???"Да аз съм нормален.Просто когато трябва да бъде разчупено сивото ежедневие трябва да се действа.Неможе всички да седът и мълчат.Се 1 трябва да бъде смешен и да му се смеят всички.За жалост малко са хората като мен.Ако всички можеха да се променят и да се забавяват , да радват и околните света би бил по весел.За жалост обаче аз не съм толкова добър актиор.Има още пре много да уча и усавършенствам.Някой хора обаче се плашат.Хора които ме познават само в 1 образ.Незнам обаче от промяната ли се плашат или от новия образ.Това са все хора на които държа и неискам да нараня.Хора които обичам.Не веднъж ми е задаван въпроса :"момче какво друсаш"; или "момче какво си пушил" или "я кажи сега честно какво пи" Нима са ни нужни опияти за да сме яастливи и весели .Друг любим въпрос ми е :"Васко какво ти стана?Та ти изведнъж се промени" Да промених се .Но не изведнъж.Всичко се променяме постоянно.А аз с времето се научих да бъда различен.Различен от масата.В днешноо време не трябва да си дърво . Трябва да си гъвкав, да усешташ в кой момент кой образ да приемеш.Кога да спреш,кога да започнеш,кога да се промениш.
С 1 промяна можеш да промениш 1 събитие.Да спасиш приятелство,връзка или да започнеш нови.Но никога не трябва да се прекалява.
Лицемерието е много далече от разнообразноста която можеш да внесеш с малки промени на държанието си .С поставянето на 1 единствена маска и криейки се зад нея.С тази маска ти си същия човек,но си възприеман по много по-различен начин.Това те предпазва в някой  случей, успокоява те и ти вдъхва самоовереност .
Бъдете актъори,но не и позйори.Бъдете искренни.Бъдете серйозни когато трябва, а когато може се забавлявайте най-искренно без да ви пука какво ще кажат за вас .Хората които ви обичат няма да ви наранят, те ще ви защитят.
Сладки сънища ангелче къдравелково :)


Тагове:   маски,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yanichka92 - Лица или маски ли?
08.07.2008 00:41
Има лица зад маски, маски пред лица, има само лица, без маски и много мнгого много маски. Като онези, които Ани направи за танца в къщата на Капулети. Мисля, че е трудно изобщо да няма маски. Много тудно. За това... Благодаря, че успяваш да поставиш лицето си ПРЕД маската! ...и... красиви сънища на вас, рибки. Аз ли бях акулата?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dmn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 282327
Постинги: 129
Коментари: 168
Гласове: 561
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол