Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2009 22:22 - Проблематиката на младежта
Автор: dmn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1681 Коментари: 4 Гласове:
0



-Oффф.....
-Какво бе ?
-Ми гадно ми е.
-Що така?
-Много е сложно,неможеш да ме разбереш.
-Защо така реши ?
-Нямаш моите проблеми....
-Хах,не бъди толкова сигурна.
..........
-Ми нямаш да избираш между трима чужденци нали.
-Е,че нямам нямам ама това проблем ли е ?
-Да.....Всичките са толкова готини.Обаче са супер добри приятели.И така в петък попадам на купон,там са и 3 мата ,и с 3 мата съм имамла нещо и незнам к"во да права.
-И какво стана в крайна сметка?
-Еми те цяла вечер се въртяха около мен и ме питаха как съм и какво права и дали имам нужда от нещо,а аз се напих като свиня...И там по 1 време се поосвестих , и наздраве,наздраве пак се намотах.Някъде съм си разбила лакета,ама не помна къде.

Проблематиката на днешната младеж.

.............................
-А на тебе к"во ти е ?
-А нищо ми няма аз съм си екстра.
.................................
"И аз можех да споделя това онова,но не смятах ,че сме прекалено близки.Имайки предвид нейните проблеми едва ли щеше да ме разбере.Може би не е добре да занимавам другите с моите проблеми,или просто моите неприятности са си мой."
Помисли си момчето докато си отиваше.Беше слезнал 1 спирка на метрото преди неговата приятелка,но беше останал да гледа как влака отминава.Образът и избеля.
А момчето се замисли."Абе тая сериозна ли е в т"ва дето говори.Защо изобщо си мисли че има проблеми,та аз ако имах правото на такъв избор щях да се чувствам в рая. Значим,уважаван.А какво да кажат тези като мен,а онези пред църквата??Онези гладуващите в приюта или хората под моста.Африканските деца ?Боже,как може да има толкова празноглави същества по тази земя."
Телефона му звънна.Беше една неговоа съученичка,както си говореха той чу:"Ау.... леле леле"Загрижен попита:"Какво става бе ?"
-Мани мани ужас;получи в отговор.
-Какво стана кажи ми де.
-Счупих си ноката,а днес 2 часа седях да се лакирам,сега какво ще правя?....
....................


Тагове:   младежта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. empire - xx
02.03.2009 22:31
Това за чужденците е най-тъпо (маймуна)
Плашим се от себе си и връстниците си :D
цитирай
2. psyol - :)
02.03.2009 22:34
Васко , имам проблем.
ужасно е , мисля да ида на лекар.
като го погледна и плача.
левия ми нокът на малкотоо пръстче на крака е със 0 ,002 мм по голямо от другото.
и няма кво да направя по въпроса :(
;(
от 3 дни непрекъснато плача ;(
цитирай
3. ivs - ..
03.03.2009 10:45
много пъти сме си говорили с теб за това,и нямам какво по-различно да ти кажа и тук-Шанс..жалкото е,че дори не осъзнават колко безпроблемно и безметежно си живуркат..и пак-шанс..
цитирай
4. dragosakos - до скоро...
20.03.2009 10:32
всеки ден бях свидетел на подобни "проблеми". Вярно е, че понякога и младежите имат проблеми, но за съжаление не ги осъзнават така, както "проблемите" :-)
Много готин постинг! Поздравления!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dmn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 282304
Постинги: 129
Коментари: 168
Гласове: 561
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол