Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2008 22:11 - Ой коледо
Автор: dmn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 482 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ей, хора, отново преоткривам истината с много години закъснение. Идва Коледа и аз бях написал много хубаво писмо на един от моите хора. То гласеше:

„Здравей, човеко! Искам да те помоля да ми донесеш една резачка за дърва от Лапландия. Решил съм да си оправям проблемите с едни хора тука. Искат от мене всяка сутрин да ставам рано и да седя по 6-7 часа на един дървен стол. С този подарък вече няма да имам подобни проблеми, защото нито ще има къде да сядам, нито чинове, на които да си слагам тетрадките. Смисъл, те искат не само да сме там, а и да пишем. Те са лоши хора. И да си говорим даже не може. Лоши хора, ей, лоши. Пък и домашни ни дават, та и вкъщи да се мъчим. За това моля те да ми я донесеш, а аз ще продължавам да се противопоставям на системата като добро дете, без да наранявам хората. ”

 

Но малко преди да го изпратя ми отвориха очите. И сега аз ще ви споделя какво разбрах : ДЯДО КОЛЕДА НЕ СЪЩЕСТВУВА!!! Бях потресен хора, се едно са ми блъснали главата с голям и тежък тиган. От този ден нататък бях разбит, близо две седмици. Бях се вкарал в много страшен филм, но ми свършиха парите и трябваше да се върна на традиционната прожекция. Обмислих безброй варианти, но сега просто чакам Коледа

. И осъзнах, че брадатия старец вече не ми трябва.

Без него ми е по-лесно,

не ми се налага да пиша глупави писма,

просто с приятелите ми

се разбираме кой какво иска.

Ха-ха, чакам си бомбата!!!

Пазете се Другари Комсомолци



Тагове:   Ой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dmn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 281833
Постинги: 129
Коментари: 168
Гласове: 561
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол