Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2009 23:13 - Напушени хлапаци
Автор: dmn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1512 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 22.04.2009 23:38


-Добре ли си бе ?
–Да бе брат,нищо ми няма.
-Мноо си спрял нещо,а?
–Епа,цикла си тука.
-К"во стаа с тебе иначе?
–Сичко точно.Оня ден бяхме с бобъра и щайгата в Борисова.Дойдоха и близначките и носеха гъби.Та се наяфохме човече,няма такива халюций после.Немоа се осъзная сума време,а то само Щайгата не беше ял и неможе да ни сабере.Няма такъв ден просто,играхме хек,ала бала затапихме се по едно време с 2 конуса.И биричката отстрани ....
-Ха,ха копе,е вие сте се размазали бе.Какво видя докато се беше наял.
–Ха еми .... човеко какво ли не ... просто ААААааа всичко беше толкова криво ....
-Хахахха еми така е така е :) не е като да ти е за първи път.
–Е съвсем не.А .. да ти се похвала гледам си 4 саксий в мазето.Сложил съм лампи ала бала,там влага няма сухо е и се нагрява.Помпам с кръв и водка,и след 3 седмици ще видиме ,каква ще е хавата.
-ОО копеле твоя поста тря викнеш да се напафиме да видим как си я докарал.
–Е много ясно.
-Хахахахаха.
–Аахахах ще се направим на животни.Ай наздраве.
-Наздраве.
Допиха си бирите,и отидоха до съседното магазинче да си вземат нови.Часът бе 10,а мраморните плочки на паметника вече се бяха нагрели.Изглежда денят щеше да бъде топъл.
************ ******** ********** ******** *********** *******
2 Часа по-късно.
-Абе бате писна ми от тоя хек.Имаш ли нещо в теб?
–Малко бате ,ти?
-Не.Давай да свиваме,куция после ще донесе.Сложи лига преди да го запалиш.
–Ок, Щрак ,близ Сссс.
-Сссс.
–Пф..кх кх окххх.Бах-ти чадела бате.
-Кх мноо добър нали кх кх кх.
–Сссс.
-Кх...Сссс
–Пффф Пълна лудница .
-М? искаш ли още?
–Не не бате,пас,пас.
-Еми кх кх за после.
–Знаеш ли к"во не ти казах,дусан е яко.
-Е ,добре че малко пушихме начи.Кх кх
–Ама яко е друсан ти казвам.
-Са ще го видиме.Кх...
–Абе знаеш ли,че Симо ще си празнува рожденния ден.
-Да бе бате чух,ще ходиш ли ??Ще се рацепиме от всякъде.
–Много ясно копеле.Ха-хаха-хаах.Помниш ли миналата година кво беше
-ХАхахах ахахах хах
–ахаххаха да бе копеле с Папето като си правехте подводница в килера.
-АХахаха тогава толкова се бяхме размазали... лелее хаахха
–аххаха Почти колкото миналата седмица в Коко.
-АА... ахахха Тука може да се поспори.... АА копеле кво правиш бе??
–Ми незнам бате нещо ми се криви образа хахахаха.
-Е ахахахха Как няма да ти се криви образа бе хахааххаха като главата ти отскача на страни бе ...ахахахах Криви му се образа.АХхаха
-АхахаХха  Е така бате.... ахахха пак ще стане ... е сега
–АХахахха да бе бате ,а можеш ли да аххаахахх да го контролираш бе ?
-АХаха не ама усещам кога ще дойде... ооахахах хах хах засилва се .
–хахаха копеле видя ли тая светкавица бе ??Копеле как се разцепи хахаха
-Каква светкавица бе бате ахаха Ти луд ли си бе хахаха Тоя коз си е бало майката хахахах ахха
–Не бе бате скивай идват светкавици бе.
-Копеле ахахха незнам ... от къде идват бе ахахахха
–Ми от небето бе ахахах хаха. Е от там.
–Ама аз вече незнам къде е небето хахаха
-хахаха хаахах
–аххаха
-Бате аре с мене за бира ,че ще падна хахаха Много ми бега земята агахахах
–Каде бе дай да бягаме ,че ще ни убият тия светкавици.
-Ахахаха ама няма светкавици бе...
–аахаха Няма светкавици ахаха, как няма бе .Ей ги там са.Щукат по небето и идват към нас.АХхаха Давай да бягаме,аз ги виждам ще те пазя.
-Ахахаха добре бате ае.На къде сега ?
–Към езерото бате там е добре айде ела към езерото ахахха.
-Да хахаха там е добре бате ако ни настигнат ще можем да плуваме и да се крием под водата. хахахах
–дааа тя ще е нашия защитен щит бате аХАхаха като във Волтрон.
-АХахахха Волтрон копеле хахахаха.
–Я скивай тая мечка бе
-Не е мечка бе т"ва тигар.АхаХах
– Нема значение мене пак ме е страх.Ми ако ни изяде копеле ...
-АХахха ама тои е от камък бе ...ахахха
–а да бе верно.ахахахха Е копеле ми ако почен да ни бие ще ни счупи бе то с камък боли да те удрят хаахха
-Аре идвай бе ахахах ахахах ахахх не не АХахах копеле хаахах .
–Избегахме ли им на светкавиците хахахах че и те ни гонат.
–ДА няма ги вече.
15 минути по-късно
-Ебати цикала кажи нещо бе бате.
–Главата спря да ми се мята.
-Да бе знам така е т"ва.
–Ахха скивай к"ва патка.
-Да бате патка.
–Ама тя е чена бе.
-Да бе бате черна патка.
–Т"ва дали е на карък
-К"ъв карък бе бате т"ва е патка.
–Да бе верно патка .
- –Ае си ходим.
- –АХах казахме го заедно.
-ХАха и т"ва.
–ахха Да .Ае. До довечера.
-Ае.


Тагове:   напушване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ;)
23.04.2009 00:30
- Нещо май ти тежи главата?
- Не ми тежи главата, а обецата.
- Обецата ли?
- Да, на дясното уше. И ще ми падне на дясно главата.
- Виждам.
- Ооооххх друго си е без обеца. -казах аз, махайки я победоносно.
И главата ми направи туп, а обецата се кикотеше самодоволно от масата. :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dmn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 282321
Постинги: 129
Коментари: 168
Гласове: 561
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол